Home › Forums › Forum › Preparation of your travel › Hoe weet je wanneer je moet stoppen?
- This topic is empty.
- AuthorPosts
herty
GuestIk zeg altijd tegen mezelf dat ik stop zodra ik mijn saldo heb verdubbeld… maar dat doe ik zelden. Op de een of andere manier blijf ik doordraaien tot het allemaal op is. Hoe bepalen jullie wanneer het het juiste moment is om te stoppen met spelen – op basis van tijd, winst of gewoon een gevoel?
anthonydrowow
GuestDat is eerlijk gezegd een van de moeilijkste dingen. Ik ben begonnen met het stellen van duidelijke regels voor mezelf, vooral als ik op PartySpins http://partyspinds-nl.com/ speel. Ik bepaal voordat ik begin hoeveel ik bereid ben te verliezen en wat mijn ‘walk-away win’-bedrag is. Als ik dat bedrag bereik – zelfs met maar één cent verschil – stop ik. De site helpt ook een beetje, omdat het je speelsessies bijhoudt en het gemakkelijk maakt om je totaal in realtime te zien, zodat je jezelf niet voor de gek kunt houden. Ik neem ook elke 30 minuten een pauze om mijn hersenen te resetten – het klinkt gek, maar het werkt. De sleutel is om te stoppen terwijl je nog steeds de controle hebt, niet wanneer je iets probeert ‘terug te winnen’.
grettipuk
GuestIk heb op de harde manier geleerd dat weglopen meer voldoening geeft dan najagen. Een sessie afsluiten met een kleine overwinning en een helder hoofd voelt beter dan een grote klap gevolgd door spijt.
- AuthorPosts