Home › Forums › Forum › Preparation of your travel › MasonSlotts-toernooien – de moeite waard om mee te doen?
- This topic is empty.
- AuthorPosts
dsty
GuestHallo allemaal, heeft iemand hier al eens geprobeerd mee te doen aan de slottoernooien op MasonSlotts? Ik zag dat ze wekelijkse evenementen met geldprijzen organiseren, maar ik vraag me af of de concurrentie te groot is of dat een vaste speler nog kans maakt.
anthony drowow
GuestIk heb me bij een paar van hen aangemeld via https://masonslotts.com/ , en ze zijn echt heel leuk. De toernooien duren meestal een paar dagen en je verdient punten door simpelweg de in aanmerking komende spellen te spelen – geen enorme inzetten nodig. Het draait ook niet alleen om geluk; consistentie helpt enorm. Ik ben een paar keer in de middenmoot geëindigd en heb zelfs een keer een kleine bonus gewonnen. Het scorebord wordt realtime bijgewerkt en je kunt je rang op elk moment bekijken. Ik vind het fijn dat ze het eerlijk houden – iedereen begint elke ronde opnieuw. De prijzen zijn redelijk en er is altijd een mix van cash en gratis spins. Zeker de moeite waard om je aan te melden als je toch al speelt.
archybows
GuestIk hou van wedstrijden die je net dat beetje extra motivatie geven zonder dat je er meer voor hoeft uit te geven. Je naam zien stijgen op het scorebord geeft een leuke kick, zelfs als je niet op jacht bent naar de eerste plaats.
- AuthorPosts