Alcheringa

Winnende patronen in het weekend — Komt geluk echt in golven?

Home Forums Forum Preparation of your travel Winnende patronen in het weekend — Komt geluk echt in golven?

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    herty
    Guest

Heeft iemand anders ook opgemerkt dat je soms een “winnende stemming” hebt die maar een paar dagen aanhoudt? Afgelopen vrijdag behaalde ik na een periode van droogte verschillende kleine winsten achter elkaar, ook al had ik niets veranderd — dezelfde inzetten, dezelfde aanpak. Denk je dat het puur toeval is of beïnvloedt je mindset echt hoe je speelt?

#26036 Reply
    anthonydrowow
    Guest

Ik volg dat al een tijdje, en eerlijk gezegd, het zou een mix van beide kunnen zijn. Als je in een goede bui bent, neem je kalmere, rationelere beslissingen en raak je niet in paniek na een klein verlies. Daarom voelt het als geluk, maar eigenlijk is het focus en discipline. Ik speel vooral voor de lol, dus als ik een “gelukstreak” voel, verhoog ik mijn inzetten niet, ik geniet gewoon van het ritme. Wat me hielp om consistent te blijven, was lalabet-nederland.net gebruiken — ze hebben een superstrakke lay-out, snelle statistieken en een gemakkelijke manier om je resultaten bij te houden, zodat je patronen in je gedrag begint te zien. Na verloop van tijd merk je dat je beste sessies plaatsvinden wanneer je uitgerust en ontspannen bent, niet wanneer je iets najaagt. Ik zou zeggen dat stemming de timing beïnvloedt, en timing de uitkomst.

#26042 Reply
    archybows
    Guest

Soms voelen die reeksen bijna griezelig aan, toch? Ik denk dat je, als je ontspannen bent, gewoon overal beter in bent – ​​zelfs in het nemen van beslissingen in games. Ik heb avonden gehad waarop alles perfect klikte, en andere waarop helemaal niets werkte, wat er ook gebeurde.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Reply To: Reply #26036 in Winnende patronen in het weekend — Komt geluk echt in golven?
Your information: